INFORMACJE DLA PACJENTÓW

Czego możesz się spodziewać podczas najbliższej wizyty w zakładzie optycznym.

PRZEBIEG WIZYTY W ZAKŁADZIE OPTYCZNYM:
JAK BĘDZIE WYGLĄDAĆ I CZEGO SIĘ SPODZIEWAĆ



Pracujące zakłady optyczne pełnią najczęściej dyżur telefoniczny.
Każda wizyta MUSI być potwierdzona telefonicznie, tak by Optyk mógł się do niej odpowiednio przygotować. To ważne dla Twojego bezpieczeństwa.

UMÓW SIĘ NA WIZYTĘ NA KONKRETNĄ DATĘ I GODZINĘ

Optyk zapyta Cię o cel wizyty - m. in. dobór okularów, badanie wzroku. Dobór soczewek kontaktowych może być niemożliwy.

PRZYJDŹ Z MAKSYMALNIE 1 DODATKOWĄ OSOBĄ

Postaraj się przyjść sam. Zabierz ze sobą maksymalnie jedną osobę do pomocy (o ile to naprawdę niezbędne).

STOSUJ SIĘ DO POLECEŃ PERSONELU

Obsługa poprosi o zgodę na badanie temperatury. Gorączka lub widoczne objawy chorobowe będą powodem odmowy wizyty.

WSPÓLNE BEZPIECZEŃSTWO TWOJE I OPTYKA

Optyk poprosi Cię o umycie rąk środkiem dezynfekującym lub ubranie rękawiczek i masaczeki. Twoje okulary mogą już na samym początku zostać umyte w urządzeniu ultradzwiękowym z dodatkiem specjalnych środków czyszczących.

ZASADY KONTAKTU Z PERSONELEM

Postaraj się ograniczyć kontakt fizyczny do minimum - zarówno z personelem jak i z wyposażeniem zakładu optycznego. Optyk będzie podawał Ci osobiście wszystkie oprawy.

BEZGOTÓWKA FORMA PŁATNOŚCI

Jeśli to możliwe postaraj się zapłacić bezgotówkowo, najlepiej korzystając z płatności zbliżeniowej. W przypadku odbioru okularów w późniejszym terminie optyk poinformuje Cię o kwocie do zapłaty - jeśli chciałbyś zapłacić gotówką powinieneś mieć przygotowaną i odliczoną kwotę.